Cemib adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende native ve ödüllü reklamları kaldırdım. Geçiş reklamları neredeyse yok. Ama hala kısıtlamam devam ediyor. Aylık 800₺ sunucu masrafı oluyor ve gelir neredeyse 0
Ve 3 aydır böyleyiz, resmen cepten yiyoruz. Birde stresi var.