1 gün sonra 3.erişim kısıtlaması geldi banada. Bannerları kaldırmıştım, bu kez geçiş reklamlarını 5 dk. da 2kez göster olarak değiştirdim en çok kazandıran uygulamalarda. An itibariyle tam 3 ay oldu ve bıktırdı artık
Bende native ve ödüllü reklamları kaldırdım. Geçiş reklamları neredeyse yok. Ama hala kısıtlamam devam ediyor. Aylık 800₺ sunucu masrafı oluyor ve gelir neredeyse 0