Bende native ve ödüllü reklamları kaldırdım. Geçiş reklamları neredeyse yok. Ama hala kısıtlamam devam ediyor. Aylık 800₺ sunucu masrafı oluyor ve gelir neredeyse 0
800 TL ciddi bir sunucu gideri özel değilse sektör nedir, neden bu kadar güçlü bir sunucuya ihtiyacınız var?
Diğer konuya gelecek olursak hepimizin durumu aynı geçen hafta normal şartlarda aylık 3k kazandıran bir uygulamayı 7.500 TL'ye satmak zorunda kaldım. Admob kısıtlaması olmasaydı en az 12 katına gidecek özgün kaliteli 500k indirmeyi geçmiş bir projeydi. 35K'lık uygulamayı 7,5k satmak zorunda kaldım.
Bende 2 ay sabrettim ama yakında bir oğlum olacak doğum var giderler çok daha fazla dayanamadım Allah hepimize yardımcı olsun.
6 Senedir hayatımı Mobil sektörden geçindiren biri olarak şimdi dışarda iş arar olduk.
Ve 3 aydır böyleyiz, resmen cepten yiyoruz. Birde stresi var.
Allah yardımcımız olsun hocam