1 gün sonra 3.erişim kısıtlaması geldi banada. Bannerları kaldırmıştım, bu kez geçiş reklamlarını 5 dk. da 2kez göster olarak değiştirdim en çok kazandıran uygulamalarda. An itibariyle tam 3 ay oldu ve bıktırdı artık
Reklamları hiç ellememenizi tavsiye ederim hocam. Kısıtlamalar kafasına göre takılıyor. 2 kısıtlamada 6-7 gün içinde kendiliğinden kalkmıştı. İyice can sıkıcı olmaya başladı.