• 16-08-2008, 10:31:24
    #10
    2. ci resmi kaç dakikada renderledin Yansımalar kasmış olmalı.

    Kaplamalar gayet güzel olmuş.
  • 16-08-2008, 11:46:25
    #11
    Üyeliği durduruldu
    aah ah böyle bi banyom olmadıki
  • 16-08-2008, 12:01:46
    #12
    oldukça başarılı
  • 16-08-2008, 12:05:18
    #13
    Üyeliği durduruldu
    gercekten guzel olmus başarılar.
  • 16-08-2008, 22:05:25
    #14
    başarılarının devamını dilerim oldukça güzel.
  • 17-08-2008, 18:55:26
    #15
    Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.

    HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. ci resmi kaç dakikada renderledin Yansımalar kasmış olmalı.
    Kaplamalar gayet güzel olmuş.
    pardon,dakika derken?
  • 17-08-2008, 19:00:28
    #16
    MyBB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.



    pardon,dakika derken?
    Anladım.. 4 Saat?
    Makina güçlü mü bari?
  • 18-08-2008, 00:38:40
    #17
    gece saat 1'de başlamıştım sabah 7 gibi bitmişti.
    makina çok güzel.tam bir grafik canavarı
  • 18-08-2008, 11:09:52
    #18
    500 karelik bir avi çıktısı için günlerce %100 load ile düşünemiyorum o makinayı
    Video çalışmaların var mı? Görmek isterim.