Banyo çalışması - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Banyo çalışması
28
●
3.525
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım İşleri
3D ve Mimari
Banyo çalışması
1
2
3
4
16-08-2008, 10:31:24
#10
HKNOCN
2. ci resmi kaç dakikada renderledin
Yansımalar kasmış olmalı.
Kaplamalar gayet güzel olmuş.
16-08-2008, 11:46:25
#11
RebeLMasteR
Üyeliği durduruldu
aah ah böyle bi banyom olmadıki
16-08-2008, 12:01:46
#12
ecosu
oldukça başarılı
16-08-2008, 12:05:18
#13
vetboy
Üyeliği durduruldu
gercekten guzel olmus başarılar.
16-08-2008, 22:05:25
#14
WeINSMaN
başarılarının devamını dilerim oldukça güzel.
17-08-2008, 18:55:26
#15
MyBB
Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.
HKNOCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. ci resmi kaç dakikada renderledin
Yansımalar kasmış olmalı.
Kaplamalar gayet güzel olmuş.
pardon,dakika derken?
17-08-2008, 19:00:28
#16
HKNOCN
MyBB adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.
pardon,dakika derken?
Anladım.. 4 Saat?
Makina güçlü mü bari?
18-08-2008, 00:38:40
#17
MyBB
gece saat 1'de başlamıştım sabah 7 gibi bitmişti.
makina çok güzel.tam bir grafik canavarı
18-08-2008, 11:09:52
#18
HKNOCN
500 karelik bir avi çıktısı için günlerce %100 load ile düşünemiyorum o makinayı
Video çalışmaların var mı? Görmek isterim.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler