• 19-09-2008, 00:30:13
    #28
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    çalışman çok güzel eline sağlık. madem hemşeriyiz birgün tanışmak isterim belki banada öğretirisin 3Dmax ı
  • 22-09-2008, 08:22:16
    #29
    çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.yeni çalışmalarım yolda en kısa zamanda ekleyeceğim.

    @halilaydin_46
    @quick_sover
    tanışalım tabi ede.