maalesef daha video kısmına geçemedim max'in.bildiğin kaliteli derslik var mı bu konuda?
Sahneye bir kamera yerleştir. Şöyle geniş açılı. Timelineyi 500 e getir. Kayıt tuşuna tıkla. Sonra kameraya 360 derece döndürme efekti ver

Tamamdır. Sonra çıktı alırken formatı avi yap. 0-500 kareyi ayarla. ve renderini yap :d
Çok zaman oldu Max elime almayalı. Kabataslak bu şekilde video alabilirsin.Ama sakın tam rendere geçme. dediğin gibiyse makina günlerce uğraşabilir avi çıktıya. En azından Wire şeklinde sade kaplamasız bir çıktı alabilirsin. Nette sınırsız kaynak var. Resimli videolu.
Bu arada modellemelerin hepsi sana mı ait? Obje kullandın mı hiç? Eğer sana aitse klozet ve küvet modelleme güzel olmuş. Eğer max'e ilgi duyuyorsan kesinlikle organik modellemeye geç. Yaratıklar, insanlar, hayvanlar yapamayacağın şey olmaz. Herşey hayalinle sınırlı. Benim en büyük zevkim max'ti yıllar önce. Fırsat budukça çalışıyordum. Yeni şeyler yaptıkça kendime olan güvenim yerine geliyordu. Bir ara odamdaki masanın üzerinde yaratıkları savaştırmıştım

Normal video ile sanal 3d animasyonları birleştirip compozit çalışmalarla uğraşıyordum. Ama modellemem kötüdür

Kompozite için "Autodesk Combustion" (önceden max gibi oda bir Discreet ürünüydü) öneririm. hem 3d sahnelerle uyumlu, hemde çeşitli particle efektleri ile birlikte geliyor. Programı şöyle anlatayım. 3d modellediğin bir ortama kendi videonu blue box yöntemi ile enjekte edersin. tasarladığın 3d yaratıklarla bile kendini dövüştürebilirsin

yapabileceklerin hayalinle sınırlı.
Neyse.. Çok konuştum yine ben. Kolay gelsin.
Kolay gelsin