Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.

HKNOCN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. ci resmi kaç dakikada renderledin Yansımalar kasmış olmalı.
Kaplamalar gayet güzel olmuş.
pardon,dakika derken?