Konu
Banyo çalışması
17-08-2008, 18:55:26
#15
MyBB
Hepinize çok teşekkür ederim yorumlarınız için arkadaşlar.
HKNOCN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2. ci resmi kaç dakikada renderledin
Yansımalar kasmış olmalı.
Kaplamalar gayet güzel olmuş.
pardon,dakika derken?