• 22-04-2020, 12:31:55
    #1
    Merhaba arkadaslar, genelde hic kamerayla alakam yok zaten video you izledikten sonra anlarsiniz 10 yildir felan amerikada yasiyorum ve youtube kanali acmaya karar verdim, aslinda para bakimindan degilde hobi gibi dusunuyorum. Ilk video da araba hakkinda konustum biraz, amerikada oldugumu goz onunde bulundurursak siz ne gibi videolar gormek istersiniz? Onerileriniz varmi?


    https://www.youtube.com/watch?v=gy72sIukhqE
    ​​​
  • 22-04-2020, 12:32:40
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Takip etmeye başladım... Başarılar
  • 22-04-2020, 12:36:26
    #3
    elde var 2
  • 22-04-2020, 12:36:30
    #4
    Bir tur versene hocam

    Gerçekten hoşuma gitti doğal Başarırlar hocam
  • 22-04-2020, 12:37:03
    #5
    Ahh ah ! Work and Travel'dan döndüğüm güne lanet ediyorum. Dönmeyen arkadaşlarımın çok farklı hayatları var şu an.

    ABD'de yaşıyor olmanız içerik açısından büyük avantaj, her türlü içeriğiniz izlenecektir. Bol şans.
  • 22-04-2020, 12:40:01
    #6
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Eeeğ eeğ demeniz biraz çok olduğu için rahatsız etmeye başladı.
    Video kapak resmini kırmızı ile ortaya hafif yan şeklinde yapsanız daha iyi olabilir mi?
    İlk video olmasına rağmen çok beğendim.Yolunuz açık olsun
  • 22-04-2020, 12:46:14
    #7
    Şu arabalara bizde binsek ne olurdu be 25 bin tl ye şuan sahin toros aliyon turkiyede 😀
  • 22-04-2020, 12:47:01
    #8
    Samimi bir video olmuş. Konuşacağınız konuları daha önce bir kağıda sıralayıp aklınızda şekillendirirseniz daha rahat edersiniz. Anlatacağınız çok konu olduğunu gördüğüm için söyledim.
  • 22-04-2020, 13:31:22
    #9
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eeeğ eeğ demeniz biraz çok olduğu için rahatsız etmeye başladı.
    Video kapak resmini kırmızı ile ortaya hafif yan şeklinde yapsanız daha iyi olabilir mi?
    İlk video olmasına rağmen çok beğendim.Yolunuz açık olsun
    Yorumunuz icin tesekkur ederim, vallahi benide cok rahatsiz etti izlerken, isin komik durumu ise normal de yuz yuze konussak genelde fazla kullanmam ama kamerayi acinca hersey degisiyor, cok garip geliyor hala maalesef, alisirim umarim

    Tum yorum atan arkadaslara cok tesekkur ediyorum