SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eeeğ eeğ demeniz biraz çok olduğu için rahatsız etmeye başladı.
Video kapak resmini kırmızı ile ortaya hafif yan şeklinde yapsanız daha iyi olabilir mi?
İlk video olmasına rağmen çok beğendim.Yolunuz açık olsun
Yorumunuz icin tesekkur ederim, vallahi benide cok rahatsiz etti izlerken, isin komik durumu ise normal de yuz yuze konussak genelde fazla kullanmam ama kamerayi acinca hersey degisiyor, cok garip geliyor hala maalesef, alisirim umarim

Tum yorum atan arkadaslara cok tesekkur ediyorum