Eeeğ eeğ demeniz biraz çok olduğu için rahatsız etmeye başladı.
Video kapak resmini kırmızı ile ortaya hafif yan şeklinde yapsanız daha iyi olabilir mi?
İlk video olmasına rağmen çok beğendim.Yolunuz açık olsun