• 13-08-2019, 21:23:17
    #1
    Merhaba arkadaşlar ablama yemek kanalı oluşturduk öncelikle videoyu izleyip yorumlarda bulunursanız sevinirim
    Nelerimiz eksik nerde ne hatamız var bu sektörde çok yeniyiz desteklerinizin esirgemezseniz ve tavsiyelerde bulunursanız cok sevinirim
    https://youtu.be/Fgu2M1QWwX0
  • 13-08-2019, 21:29:00
    #2
    Merhabalar; Başarılarınızın devamını dilerim.
    Videolarınız için intereaktif bir intro yapın/yaptırın.
    Video Başlığı: BU KADAR ZAMAN NEDEN YOKTUM? Bol Sohbetli Kakaolu Haşhaşlı Şekerpare Tarifi bu şekil de değil de; Kakaolu Haşhaşlı Şekerpare Tarifi şekilde olsa, Youtube Search (arama) kutusunda arama sonuçların da daha ön planda görünür olması sağlanabilir.

    Benim düşüncelerim bunlar. Başarılarınızın devamını dilerim...
  • 13-08-2019, 21:29:31
    #3
    Başarılar dilerim
    Ses yok denecek kadar az YouTube de rast gelseydim direk gecerdim ses sorununu çözseniz iyi olur ins
  • 13-08-2019, 21:33:54
    #4
    Gerekli olan malzemeleri sayarken malzemeler ekranın bir köşesinde liste şeklinde yazılabilir, böylelikle hem görsel hem metinsel bir görünüm elde edilmiş olur.
    Harcı karıştırırken yani hamur haline getirirken eldiven kullandı ama tepsiye koyarken yani yuvarlak hale getirirken çıplak elle yaptı, ıkisinde de aynı malzemeye temas etmesine karşın birinde eldiven kullanıp diğerinde kullanmamak dikkatimi çekti. Ayrıca malzemeleri dökerken ve harcı yaparken kamera biraz daha üstten çekim yaparsa daha iyi olabilir. Onun dışında gayet güzel görünüyor. Başarılar dilerim 😊
  • 13-08-2019, 21:35:42
    #5
    Kamera açınız yanlış, kameranın kase içini göstermesi gerekiyor. Ben de ablamın kanalını yönetiyorum, benzer bir kategoride. Umarım emeklerinizin karşılığını kısa sürede alırsınız, başarılar dilerim.
  • 13-08-2019, 21:36:23
    #6
    Başlık haricinde sıkıntı göremedim. Birde işlem yaparken konuşmasa daha iyi olacak misal limonu rendelerken ses anlaşılmıyor net. Başarılar dilerim. Abone oldum.
  • 13-08-2019, 21:39:30
    #7
    sterkamed adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim
    Ses yok denecek kadar az YouTube de rast gelseydim direk gecerdim ses sorununu çözseniz iyi olur ins
    Dediğim gibi maalesef bu sektörde çok yeniyiz ve ekipman icin ayırabileceğimiz bir bütçemiz yok daha peki bu sorun için masrafsız nasıl bir çözüm olabilir ? Acaba ses ayrı kaydedilip sonra mı eklense ? Öyle daha mı iyi olur sizce



    phatgit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kamera açınız yanlış, kameranın kase içini göstermesi gerekiyor. Ben de ablamın kanalını yönetiyorum, benzer bir kategoride. Umarım emeklerinizin karşılığını kısa sürede alırsınız, başarılar dilerim.
    Cok teşekkür ediyorum öncelikle inşallah gerçekten iyi yerlere gelebiliriz
    Kamera sabitlemek icin önerebileceğiniz bir ürün var mı
  • 13-08-2019, 22:07:57
    #8
    Kategori Moderatörü
    Başlık ve intro konusunda arkadaşlara katılıyorum. Başında ve sonunda kesinlikle kullanılmalı diye düşünüyorum.
    Bazı cümleleri çok kısık sesli söylediği için pek anlaşılmadı.
    Link bıraktım, bırakıyorum denilen hiç bir link açıklamada yoktu.
    Malzeme listesini ekrana yazdırabilir, video ortasında ya da sonuna doğru tekrar gösterilebilir.
    Belki ortam sesine önlem alabilirse daha akıcı bir hale gelebilir ve belki biraz fx kullanılabilir.
  • 13-08-2019, 22:11:55
    #9
    Carmeninsta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dediğim gibi maalesef bu sektörde çok yeniyiz ve ekipman icin ayırabileceğimiz bir bütçemiz yok daha peki bu sorun için masrafsız nasıl bir çözüm olabilir ? Acaba ses ayrı kaydedilip sonra mı eklense ? Öyle daha mı iyi olur sizce




    Cok teşekkür ediyorum öncelikle inşallah gerçekten iyi yerlere gelebiliriz
    Kamera sabitlemek icin önerebileceğiniz bir ürün var mı
    Sonradan ses kaydetme vs zor olur o profesyonel işi. YouTube nasıl video çekilir diye aratin bir sürü var size baya yardımcı olur gelişimde