• 13-08-2019, 22:18:46
    #10
    Size tavsiyem gereksiz yerleri kesin.1dk kadar olursa daha iyi olur
  • 14-08-2019, 02:25:19
    #11
    Ses tonu "bitse de gitsek" modunda. Samimi bir ses tonu çok önemli.
  • 17-08-2019, 16:25:13
    #12
    Çok Güzel Görünüyor
  • 17-08-2019, 17:02:19
    #13
    Başarılarınızın devamını dilerim arkadaşlarında dediği gibi intro vs eksiklikler var ses problemleri var video edit konusunda yardıma ihtiyacınız olursa imzamdaki linkten iletişime geçebilirsiniz
  • 17-08-2019, 17:24:57
    #14
    ben yemek kanallarını sık sık takip ederim refika olsun idil olsun, ablanizin da videosu sıkıcı değildi sonuna kadar izledim. tabi ki milyonluk kanallar gibi prodüksiyon beklemek olmaz ama malzemelerin tamamını sayması iyi olur mesela fırına koymadan önce üzerine bir şey sürdü ama ne olduğunu bilmiyorum. fırında ne kadar duracak kaç derecede duracak bunları da söylerse iyi olur.

    ayrıca Allah hayırlı evlat versin inşallah, 13 yılın sonunda evladını kucağına alacak olması çok sevindirici bir haber.
  • 18-08-2019, 21:33:16
    #15
    Başarılar dilerim, çekimi ne ile yapıyorsunuz
  • 18-08-2019, 21:45:37
    #16
    CanerGok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim, çekimi ne ile yapıyorsunuz
    iPhone XS Max ile ,çok teşekkürler