Başlık ve intro konusunda arkadaşlara katılıyorum. Başında ve sonunda kesinlikle kullanılmalı diye düşünüyorum.
Bazı cümleleri çok kısık sesli söylediği için pek anlaşılmadı.
Link bıraktım, bırakıyorum denilen hiç bir link açıklamada yoktu.
Malzeme listesini ekrana yazdırabilir, video ortasında ya da sonuna doğru tekrar gösterilebilir.
Belki ortam sesine önlem alabilirse daha akıcı bir hale gelebilir ve belki biraz fx kullanılabilir.