• 06-03-2019, 15:11:51
    #1
    Herkese merhaba.

    Dün itibariyle kendi videolarımla Youtube serüvenine başladım. Beni takip ederek yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca eğlence,sosyal deney, yaşama dair videoları çekeceğim için fikirlerinize açığım. Kendimi geliştirebilmem için yapıcı olabilecek bütün eleştirilere açığım.

    İzlediğiniz için teşekkür ederim

    ABONE OL


    https://www.youtube.com/watch?v=fEP6iqQ4vLI
  • 06-03-2019, 15:14:39
    #2
    Ben yerimi alayım 😅
    Başarılar dilerim hocam 👍
  • 06-03-2019, 15:18:32
    #3
    mlbdestek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben yerimi alayım 😅
    Başarılar dilerim hocam 👍
    Desteğiniz için teşekkür ederim hocam
  • 06-03-2019, 15:22:04
    #4
    Başarılar dilerim hocam. O öten kemer sesi mi hiç yakıştıramadım.
  • 06-03-2019, 15:23:30
    #5
    Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başarılar dilerim hocam. O öten kemer sesi mi hiç yakıştıramadım.
    Yanımda kamerayı çeken arkadaşım takmamış, yoksa bizi Avrupa'da öttürürler
  • 06-03-2019, 15:27:25
    #6
    başarılar dilerim hocam.
  • 06-03-2019, 15:27:27
    #7
    Neymaro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese merhaba.

    Dün itibariyle kendi videolarımla Youtube serüvenine başladım. Beni takip ederek yardımcı olabilirsiniz. Ayrıca eğlence,sosyal deney, yaşama dair videoları çekeceğim için fikirlerinize açığım. Kendimi geliştirebilmem için yapıcı olabilecek bütün eleştirilere açığım.

    İzlediğiniz için teşekkür ederim

    ABONE OL


    https://www.youtube.com/watch?v=fEP6iqQ4vLI
    Yeni olmanıza rağmen kaliteli olmuş, başarılı olacağınızu umuyorum..
  • 06-03-2019, 15:28:14
    #8
    Administrator
    Daha doğal ve sakin ol relax
  • 06-03-2019, 15:28:27
    #9
    Araç içi mi çekeceksin sürekli bilmiyorum ama görüntüyü hızlı okuyacaksan bu tip durumlarda yola doğru sabitle kamerayı hızlı okuduğunda daha hoş sallanmayan bir görüntü elde edersin. Mevcutta yaptığın gibi herhangi bir çektiğini hızlı okursan çok sarsılıyor ve sevimsiz görünüyor

    Biraz da araya girdiğin insert görüntülerin başlangıç/bitiş ses ve görüntülerine özen gösterirsen hiç fena değil ilk video için bence

    Bir de mikrofonunu da çarpmayacak şekilde konumlandırırsan daha iyi olur. Önü açık yakanın bol tarafına takarsan misal hareket ettiğinde sallanır diğer tarafa çarpar ve pat diye ses yapar en başta teyzenin geçtiği yer ve az biraz öncesinde var bu durum bilgi olarak yazmış olayım onu da
    • Neymaro
    Neymaro bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.