Araç içi mi çekeceksin sürekli bilmiyorum ama görüntüyü hızlı okuyacaksan bu tip durumlarda yola doğru sabitle kamerayı hızlı okuduğunda daha hoş sallanmayan bir görüntü elde edersin. Mevcutta yaptığın gibi herhangi bir çektiğini hızlı okursan çok sarsılıyor ve sevimsiz görünüyor

Biraz da araya girdiğin insert görüntülerin başlangıç/bitiş ses ve görüntülerine özen gösterirsen hiç fena değil ilk video için bence

Bir de mikrofonunu da çarpmayacak şekilde konumlandırırsan daha iyi olur. Önü açık yakanın bol tarafına takarsan misal hareket ettiğinde sallanır diğer tarafa çarpar ve pat diye ses yapar en başta teyzenin geçtiği yer ve az biraz öncesinde var bu durum bilgi olarak yazmış olayım onu da