Ogu2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar dilerim hocam. O öten kemer sesi mi hiç yakıştıramadım.
Yanımda kamerayı çeken arkadaşım takmamış, yoksa bizi Avrupa'da öttürürler