• 10-01-2019, 20:44:22
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba dostlar,
    bir şiir yazdım, bir de okudum yetmedi klip çektim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=2IRI94bpWfY
  • 10-01-2019, 20:47:09
    #2
    merhaba hocam yüreğine sağlık

    pek etkilemedi şiir beni ama sesin baya tok çıkıyor.
  • 10-01-2019, 20:57:32
    #3
    Önce olmuşları söyleyeyim. Fon müzik şiire ve sesinize gitmiş. Sesiniz şiire yatkın duruyor. Şiirin sözleri de gayet güzel. Olmamışlara gelirsek, şiir kaleminize biraz daha dikkat etmelisiniz. Şiir + ses + fon müzik uyumunu yakalayamamışsınız. Yani pek hissettirememişsiniz sözleri. Playback yapamamışsınız. Ses, görüntüden daha fazla ağır basıyor. O dengeyi yakalayamamışsınız. Videoda kullandığınız geçişler her ne kadar iyi olsada kullandığınız fotoşoplar kendini belli ediyor.
  • 10-01-2019, 23:46:45
    #4
    Üyeliği durduruldu
    erinckurbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba hocam yüreğine sağlık

    pek etkilemedi şiir beni ama sesin baya tok çıkıyor.
    yorum için teşekkürler.


    Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Önce olmuşları söyleyeyim. Fon müzik şiire ve sesinize gitmiş. Sesiniz şiire yatkın duruyor. Şiirin sözleri de gayet güzel. Olmamışlara gelirsek, şiir kaleminize biraz daha dikkat etmelisiniz. Şiir + ses + fon müzik uyumunu yakalayamamışsınız. Yani pek hissettirememişsiniz sözleri. Playback yapamamışsınız. Ses, görüntüden daha fazla ağır basıyor. O dengeyi yakalayamamışsınız. Videoda kullandığınız geçişler her ne kadar iyi olsada kullandığınız fotoşoplar kendini belli ediyor.
    Eleştirilerini dikkate alacağım, yeni çalışmalarımda daha dikkatli olacağım. çok teşekkür ederim.