Merhaba dostlar,
bir şiir yazdım, bir de okudum yetmedi klip çektim. Değerli yorumlarınızı bekliyorum
https://www.youtube.com/watch?v=2IRI94bpWfY
Şiir okudum, klip çektim
3
●172
- 10-01-2019, 20:44:22Üyeliği durduruldu
- 10-01-2019, 20:47:09merhaba hocam yüreğine sağlık
pek etkilemedi şiir beni ama sesin baya tok çıkıyor. - 10-01-2019, 20:57:32Önce olmuşları söyleyeyim. Fon müzik şiire ve sesinize gitmiş. Sesiniz şiire yatkın duruyor. Şiirin sözleri de gayet güzel. Olmamışlara gelirsek, şiir kaleminize biraz daha dikkat etmelisiniz. Şiir + ses + fon müzik uyumunu yakalayamamışsınız. Yani pek hissettirememişsiniz sözleri. Playback yapamamışsınız. Ses, görüntüden daha fazla ağır basıyor. O dengeyi yakalayamamışsınız. Videoda kullandığınız geçişler her ne kadar iyi olsada kullandığınız fotoşoplar kendini belli ediyor.
- 10-01-2019, 23:46:45Üyeliği durdurulduyorum için teşekkürler.erinckurbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eleştirilerini dikkate alacağım, yeni çalışmalarımda daha dikkatli olacağım. çok teşekkür ederim.Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle