Önce olmuşları söyleyeyim. Fon müzik şiire ve sesinize gitmiş. Sesiniz şiire yatkın duruyor. Şiirin sözleri de gayet güzel. Olmamışlara gelirsek, şiir kaleminize biraz daha dikkat etmelisiniz. Şiir + ses + fon müzik uyumunu yakalayamamışsınız. Yani pek hissettirememişsiniz sözleri. Playback yapamamışsınız. Ses, görüntüden daha fazla ağır basıyor. O dengeyi yakalayamamışsınız. Videoda kullandığınız geçişler her ne kadar iyi olsada kullandığınız fotoşoplar kendini belli ediyor.