erinckurbak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba hocam yüreğine sağlık

pek etkilemedi şiir beni ama sesin baya tok çıkıyor.
yorum için teşekkürler.


Bin1SuraT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce olmuşları söyleyeyim. Fon müzik şiire ve sesinize gitmiş. Sesiniz şiire yatkın duruyor. Şiirin sözleri de gayet güzel. Olmamışlara gelirsek, şiir kaleminize biraz daha dikkat etmelisiniz. Şiir + ses + fon müzik uyumunu yakalayamamışsınız. Yani pek hissettirememişsiniz sözleri. Playback yapamamışsınız. Ses, görüntüden daha fazla ağır basıyor. O dengeyi yakalayamamışsınız. Videoda kullandığınız geçişler her ne kadar iyi olsada kullandığınız fotoşoplar kendini belli ediyor.
Eleştirilerini dikkate alacağım, yeni çalışmalarımda daha dikkatli olacağım. çok teşekkür ederim.