merhaba hocam yüreğine sağlık
pek etkilemedi şiir beni ama sesin baya tok çıkıyor.
yorum için teşekkürler.
Önce olmuşları söyleyeyim. Fon müzik şiire ve sesinize gitmiş. Sesiniz şiire yatkın duruyor. Şiirin sözleri de gayet güzel. Olmamışlara gelirsek, şiir kaleminize biraz daha dikkat etmelisiniz. Şiir + ses + fon müzik uyumunu yakalayamamışsınız. Yani pek hissettirememişsiniz sözleri. Playback yapamamışsınız. Ses, görüntüden daha fazla ağır basıyor. O dengeyi yakalayamamışsınız. Videoda kullandığınız geçişler her ne kadar iyi olsada kullandığınız fotoşoplar kendini belli ediyor.
Eleştirilerini dikkate alacağım, yeni çalışmalarımda daha dikkatli olacağım. çok teşekkür ederim.