metot paylaşımı kaldırılmıştır....
sebeb: şu memlekette bi teşekkürü bile çok görenler var not: asıl konu teşekkür değil emeğe duyulmayan saygı
pm istemeyin beyler
Organik Abone teorisi
13
●512
- 05-01-2019, 09:50:37Üyeliği durdurulduhocam r10 biliyorsunuz hatta benden daha iyi burdakileri bilirsinizKerimCann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2019, 09:53:08Bilip bilmemek önemli değil. Yani yaptığınız işi bir karşılık bekler gibi yapıyorsunuz gibi oldu. Eğer ki aklına yatan birisi olursa zaten teşekkür edecektir. Ama aklına yatmayan birisinden teşekkür beklemek etmezse konuyu silerim demek olmamışaynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2019, 09:54:19Üyeliği durdurulduhocam siz gelin pm yazın atayım 😂noertz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazın bana atayım hocaöMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-01-2019, 10:11:00Method u özelden aldım işe yarayacak bir yöntem teşekkürleraynrturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-01-2019, 10:36:29cok özür diliyorum öncelikle amacım konuyu baltalamak degıl ama su 1 haftadır bılmem ne taktıgı bılmem ne yontemi yazıyorlar ve 15 dakıka sonra kımse tesekkur etmedıgı ıcın konuyu sılıyorum yazıyorlar.Ya konu cok hıt alsın dıye boyle yapıyorlar kımse yazmayınca sılıyorlar yada mılleti ozele cekıp maddı bır beklentı ıcıne gırmek içi bana cok sacma gelıyor. Ekstra ınsanlar her zaman tesekkur etmek zorunda degıl yada uyguladıkdan sonra basarılı olurlarsa tesekkur edebılırler iyi forumlar