cok özür diliyorum öncelikle amacım konuyu baltalamak degıl ama su 1 haftadır bılmem ne taktıgı bılmem ne yontemi yazıyorlar ve 15 dakıka sonra kımse tesekkur etmedıgı ıcın konuyu sılıyorum yazıyorlar.Ya konu cok hıt alsın dıye boyle yapıyorlar kımse yazmayınca sılıyorlar yada mılleti ozele cekıp maddı bır beklentı ıcıne gırmek içi bana cok sacma gelıyor. Ekstra ınsanlar her zaman tesekkur etmek zorunda degıl yada uyguladıkdan sonra basarılı olurlarsa tesekkur edebılırler iyi forumlar