hocam r10 biliyorsunuz hatta benden daha iyi burdakileri bilirsiniz
Bilip bilmemek önemli değil. Yani yaptığınız işi bir karşılık bekler gibi yapıyorsunuz gibi oldu. Eğer ki aklına yatan birisi olursa zaten teşekkür edecektir. Ama aklına yatmayan birisinden teşekkür beklemek etmezse konuyu silerim demek olmamış