• 29-10-2018, 18:19:49
    #1
    Arkadaşlar html,css,bootstrap,php derslerine başladım. Eğitimler boyunca projeler sıfırdan kodlama mantıgını anlatıp eğitim sonunda birlikte projeler yapacağız.
    Bir e-spor teması ve Kurumsal Blog teması yapacağız. Sonraki eğitimlerde bu temalara admin paneli ekleyeceğiz.

    Udemy üzerinde satılan ücretli bir çok eğitim serisinden kaliteli bir iş çıkarmayı umuyorum.

    R10 ailesinden desteklerini bekliyorum.


    https://youtu.be/tVFEftNvkUg
  • 29-10-2018, 23:01:54
    #2
    Ben beğendim... takipteyim.

    basite indirerek adım adım ilerlerseniz. anlatım vs. gayret hoş açıklayıcı....
  • 29-10-2018, 23:39:53
    #3
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben beğendim... takipteyim.

    basite indirerek adım adım ilerlerseniz. anlatım vs. gayret hoş açıklayıcı....
    Hocam en basit düzeyde ve en kapsamlı şekilde anlatmaya çalışacagım + olarak cv nizde bir program dili biliyorum diyebilecek seviyeye kadar devam edeceğim.
  • 30-10-2018, 10:17:35
    #4
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam en basit düzeyde ve en kapsamlı şekilde anlatmaya çalışacagım + olarak cv nizde bir program dili biliyorum diyebilecek seviyeye kadar devam edeceğim.
    öyle ise bu harika. skype varsa eklemek isterim. özelden iletbilirsiniz. 2.ders nezaman gelicek video?
  • 30-10-2018, 13:09:51
    #5
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle ise bu harika. skype varsa eklemek isterim. özelden iletbilirsiniz. 2.ders nezaman gelicek video?
    2. ders çıktı bile
  • 30-10-2018, 16:45:11
    #6
    zeytin8899 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. ders çıktı bile
    2. ders te başarıyla izlendi ve işlendi gayet güzel gidiyoruz.
    izlerken sayenizde birde, türk kahvesi içtim canım çekti siz içerken ince, ince
  • 30-10-2018, 18:32:11
    #7
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2. ders te başarıyla izlendi ve işlendi gayet güzel gidiyoruz.
    izlerken sayenizde birde, türk kahvesi içtim canım çekti siz içerken ince, ince
    eheh çok iyi hocam ya =) işten gelip birde video çekerken süper gidiyor=)

    skype: yasinzeytin2@hotmail.com
  • 30-10-2018, 21:18:13
    #8
    3. ders bekleniyor hocam



    https://screenshots.firefox.com/QOYnBXWqQM3TBaly/null

    3.ders çalışması
  • 31-10-2018, 14:59:42
    #9
    NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3. ders bekleniyor hocam




    https://screenshots.firefox.com/QOYnBXWqQM3TBaly/null

    3.ders çalışması
    Hocam tebrik ediyorum dersi özümsedigin çok belli bir de üstüne koyarak yapman potansiyelinin yüksek olduğunu gösteriyor. Kodlama eğitimlerini kesinlikle bırakma ilerde bir iş kapısı olarak kullanacağınız belli.

    İyi çalışmalar=)