NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2. ders te başarıyla izlendi ve işlendi gayet güzel gidiyoruz.
izlerken sayenizde birde, türk kahvesi içtim canım çekti siz içerken ince, ince
eheh çok iyi hocam ya =) işten gelip birde video çekerken süper gidiyor=)

skype: yasinzeytin2@hotmail.com