NeuStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3. ders bekleniyor hocam




https://screenshots.firefox.com/QOYnBXWqQM3TBaly/null

3.ders çalışması
Hocam tebrik ediyorum dersi özümsedigin çok belli bir de üstüne koyarak yapman potansiyelinin yüksek olduğunu gösteriyor. Kodlama eğitimlerini kesinlikle bırakma ilerde bir iş kapısı olarak kullanacağınız belli.

İyi çalışmalar=)