• 10-09-2018, 12:12:11
    #1
    Merhaba değerli R10 dostlarım,
    yaklaşık 13-14 saatlik emek sonucu ortaya çıkan bu eserimi sizlerle paylaşmak istedim Umarım beğenirsiniz. Beğenirseniz paylaşarak destek olmanız temennim
    Saygılarımla.

    https://youtu.be/307B7kZ0SWQ
  • 10-09-2018, 12:14:51
    #2
    Bende yapmıştım hocam Bir 10 saatlik uğraşla.
    İlk deneyiminiz mi bilmiyorum ama kamera çok oynamış ve netlemede problem var.
    Yaptıkça daha iyilerini yapacağınıza inanıyorum.

    Başarılar dilerim.

    Benim ilk denemem buydu , sizdeki aynı hatalar bende de mevcuttu. Sonradan bir 10 saat daha uğraşıp yenisini çekmiştim ama çok iyi oldu sonradan tekrar çektiğim.


    https://www.youtube.com/watch?v=O4KXw_4hNBE


    İlkini şu şekilde kutunun üstüne koyarak çekmiştim , netleme yaparken lensi çevirdiğimde oynuyordu kamera. Daha sonra bluetooth uzaktan kumanda aldım makina için ve makinaya dokunmadan çekim yaparak bu sorunu düzelttim.
    Alçaktan çektiğim için tripoda gerek duymamıştım ama masanın üzerinde çekim yaparak ve tripod kullanılarak hepsi düzeltilebilir.


    https://www.youtube.com/watch?v=AWEEq--ZsdY
  • 10-09-2018, 12:17:55
    #3
    başarılar
  • 10-09-2018, 12:21:25
    #4
    Vaay çok güzel olmuş da 1dk lık video yapmak için 14 saat mı harcadınız
  • 10-09-2018, 12:29:51
    #5
    stop motion işi hakikaten çok hoşuma gidiyor. bu ayarda bir çizgi film yaratırsanız köşeyi dönersiniz...
  • 10-09-2018, 12:33:15
    #6
    Type adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende yapmıştım hocam Bir 10 saatlik uğraşla.
    İlk deneyiminiz mi bilmiyorum ama kamera çok oynamış ve netlemede problem var.
    Yaptıkça daha iyilerini yapacağınıza inanıyorum.

    Başarılar dilerim.

    Benim ilk denemem buydu , sizdeki aynı hatalar bende de mevcuttu. Sonradan bir 10 saat daha uğraşıp yenisini çekmiştim ama çok iyi oldu sonradan tekrar çektiğim.


    https://www.youtube.com/watch?v=O4KXw_4hNBE


    İlkini şu şekilde kutunun üstüne koyarak çekmiştim , netleme yaparken lensi çevirdiğimde oynuyordu kamera. Daha sonra bluetooth uzaktan kumanda aldım makina için ve makinaya dokunmadan çekim yaparak bu sorunu düzelttim.
    Alçaktan çektiğim için tripoda gerek duymamıştım ama masanın üzerinde çekim yaparak ve tripod kullanılarak hepsi düzeltilebilir.


    https://www.youtube.com/watch?v=AWEEq--ZsdY
    kusursuza yakın yaptığımı düşünüyordum hocam taa ki sizin yoruma kadar değerli yorumunuz için teşekkürler tripodla çekim yaptım sabitlemiştim ama sanırım telefon kullanmaktan kaynaklı olabilir yorumunuz da nazarlığımız olsun
  • 10-09-2018, 12:33:33
    #7
    Hocam bazı tavsiyelerde bulunayım:
    1. Tripod alıp telefonu sabitleyin ekran hareketliliği olmasın
    2. Her çekimde ekranı kaydıracağınız için bluetooth kulaklık ile çekim yapabilirsiniz telefona dokunmadan ya da normal kulaklık ile ya da bu tarz bir aparatla.
    3. Arka taraftaki ışığı sabitleyin ve yerinizi değiştirmeyin gölge farkı açısından
    4. Yeşil karton kullanrak arka tarafa güzel görüntüler ekleyebilirsiniz
    bu işle uğraşmıyorum ama bir izleyici olarak önerilerde bulundum
  • 10-09-2018, 12:33:49
    #8
    SWRNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    başarılar
    teşekkürler hocam



    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaay çok güzel olmuş da 1dk lık video yapmak için 14 saat mı harcadınız
    tek tek foto çekimi olduğu için hocam bu şekilde oluyor



    manferi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stop motion işi hakikaten çok hoşuma gidiyor. bu ayarda bir çizgi film yaratırsanız köşeyi dönersiniz...
    çalışmalarım o yönde olacak hocam haftaya başka gündemle alakalı bir videom daha olacak teşekkürler yorumunuz için
  • 10-09-2018, 12:36:38
    #9
    demirel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kusursuza yakın yaptığımı düşünüyordum hocam taa ki sizin yoruma kadar değerli yorumunuz için teşekkürler tripodla çekim yaptım sabitlemiştim ama sanırım telefon kullanmaktan kaynaklı olabilir yorumunuz da nazarlığımız olsun
    Hocam netlemeler çok önemli , bir öğe ön plana çıktığında ona netlemelisiniz vs.
    Bu yüzden telefonla çekim yapılması pek mantıklı değil. Telefon auto focus yapıyor çünkü. Ben dslr makina da manuel focusla yaptım , elle netleme yani 18-135 lens ile birlikte.
    2. çektiğim videoyu bulamıyorum bulsam onu da atacağım

    webisyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vaay çok güzel olmuş da 1dk lık video yapmak için 14 saat mı harcadınız

    Evet öyle bir sektör ki uğraştırıyor. En küçük oynamada baştan çekeceksiniz fotoğrafları.
    300 foto çektiniz diyelim kamera oynadı diyelim , 300 foto çöp , geçmiş olsun