Bende yapmıştım hocam Bir 10 saatlik uğraşla.
İlk deneyiminiz mi bilmiyorum ama kamera çok oynamış ve netlemede problem var.
Yaptıkça daha iyilerini yapacağınıza inanıyorum.

Başarılar dilerim.

Benim ilk denemem buydu , sizdeki aynı hatalar bende de mevcuttu. Sonradan bir 10 saat daha uğraşıp yenisini çekmiştim ama çok iyi oldu sonradan tekrar çektiğim.


https://www.youtube.com/watch?v=O4KXw_4hNBE


İlkini şu şekilde kutunun üstüne koyarak çekmiştim , netleme yaparken lensi çevirdiğimde oynuyordu kamera. Daha sonra bluetooth uzaktan kumanda aldım makina için ve makinaya dokunmadan çekim yaparak bu sorunu düzelttim.
Alçaktan çektiğim için tripoda gerek duymamıştım ama masanın üzerinde çekim yaparak ve tripod kullanılarak hepsi düzeltilebilir.


https://www.youtube.com/watch?v=AWEEq--ZsdY