kusursuza yakın yaptığımı düşünüyordum hocam taa ki sizin yoruma kadar

değerli yorumunuz için teşekkürler tripodla çekim yaptım sabitlemiştim ama sanırım telefon kullanmaktan kaynaklı olabilir

yorumunuz da nazarlığımız olsun
Hocam netlemeler çok önemli , bir öğe ön plana çıktığında ona netlemelisiniz vs.
Bu yüzden telefonla çekim yapılması pek mantıklı değil. Telefon auto focus yapıyor çünkü. Ben dslr makina da manuel focusla yaptım , elle netleme yani 18-135 lens ile birlikte.
2. çektiğim videoyu bulamıyorum bulsam onu da atacağım
Vaay çok güzel olmuş da 1dk lık video yapmak için 14 saat mı harcadınız

Evet öyle bir sektör ki uğraştırıyor. En küçük oynamada baştan çekeceksiniz fotoğrafları.
300 foto çektiniz diyelim kamera oynadı diyelim , 300 foto çöp , geçmiş olsun