Ağzımda torpil patlattım
54
●3.522
- 18-12-2016, 15:22:38Üyeliği durdurulduEdit tarafında, hangi programı kullanıyorsun?
- 18-12-2016, 15:42:37Birisi gerçekten patlatır ve seni referans gösterirse çekeceğin var.
- 18-12-2016, 15:44:48imovie ve after effectsOptimizeSunucum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2016, 15:51:55hahah iyiymişStyleWaR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saol dostum
- 18-12-2016, 17:51:52Ülke olarak zor günler hatta aylar, yıllar geçiriyoruz. Ancak bu durumda daha birlik beraberlik duygusunu artıracak çalışmalar yapılmasını beklerdim youtube'da da. Sözüm sadece size değil, youtube'da genel anlamda çok gereksiz, milleti eğlendirme amaçlı videolar koyuluyor. Ama gençler böyle şeylerle vaktini çok harcıyor bunlarla geçiriyor gününü. Emek vardır sözüm yok ancak bu tür şeylerle büyüyen bir nesil peydah olacak bir zaman sonra. İlim-irfan nerede? bizi yarınlara taşıyacak o çocuklar bu tür videolar izleyerek mi büyüyecek? Cevap: ne yazık ki evet. Üzgünüm