Ülke olarak zor günler hatta aylar, yıllar geçiriyoruz. Ancak bu durumda daha birlik beraberlik duygusunu artıracak çalışmalar yapılmasını beklerdim youtube'da da. Sözüm sadece size değil, youtube'da genel anlamda çok gereksiz, milleti eğlendirme amaçlı videolar koyuluyor. Ama gençler böyle şeylerle vaktini çok harcıyor bunlarla geçiriyor gününü. Emek vardır sözüm yok ancak bu tür şeylerle büyüyen bir nesil peydah olacak bir zaman sonra. İlim-irfan nerede? bizi yarınlara taşıyacak o çocuklar bu tür videolar izleyerek mi büyüyecek? Cevap: ne yazık ki evet. Üzgünüm