• 18-12-2016, 13:49:16
    #1
    Arkadaşlar özellikle edit ve çekimler hakkında fikirlerinizi bekliyorum. Bence güzel bi video oldu.




    https://www.youtube.com/watch?v=6T5aG0Gu96Y
  • 18-12-2016, 13:54:49
    #2
  • 18-12-2016, 13:57:51
    #3
    "Manyağız ama salak değiliz." üzdün be reis...
  • 18-12-2016, 14:14:36
    #4
    Yt de de aynı bu konunun başlığını kullansan izlenme çekersin hızlıca
  • 18-12-2016, 14:17:34
    #5
    serverbedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yt de de aynı bu konunun başlığını kullansan izlenme çekersin hızlıca
    Tamam dostum, kandırmaca olmasın demiştim ama değiştirdim tavsiyeni dinleyip
  • 18-12-2016, 14:39:17
    #6
    Güzel olmuş bence. 😃
    Adrenalin var ilk başta sonra eğlence. 😃😃
  • 18-12-2016, 14:42:12
    #7
    bizde patlayacak diye bekliyorduk
    title değiştirsen elma patlattım desen.. güzel video
  • 18-12-2016, 14:47:10
    #8
    Dün 20 lik diş çektirdim ve bu video üzerine psikolojim bozulabilirdi
  • 18-12-2016, 14:52:52
    #9
    dll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dün 20 lik diş çektirdim ve bu video üzerine psikolojim bozulabilirdi
    hahahaha sesli güldüm

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52:52 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:41 --

    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizde patlayacak diye bekliyorduk
    title değiştirsen elma patlattım desen.. güzel video
    Valla ben torpilin içini kendim yıkayıp boşaltmama ragmen ben bile patlıcak diye korktum çekerken Başlığıda çok irdelemeyelim abi, dislikeların önemi yok. bi kere girenin anında çıkıcağı bi videoda değil, zarar geliceğini düşünmüyorum