Arkadaşlar özellikle edit ve çekimler hakkında fikirlerinizi bekliyorum. Bence güzel bi video oldu.
https://www.youtube.com/watch?v=6T5aG0Gu96Y
Ağzımda torpil patlattım
54
●3.522
- 18-12-2016, 14:14:36Yt de de aynı bu konunun başlığını kullansan izlenme çekersin hızlıca
- 18-12-2016, 14:17:34Tamam dostum, kandırmaca olmasın demiştim ama değiştirdim tavsiyeni dinleyipserverbedi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2016, 14:52:52hahahaha sesli güldümdll adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:52:52 -->-> Daha önceki mesaj 13:51:41 --
Valla ben torpilin içini kendim yıkayıp boşaltmama ragmen ben bile patlıcak diye korktum çekerkenchnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başlığıda çok irdelemeyelim abi, dislikeların önemi yok. bi kere girenin anında çıkıcağı bi videoda değil, zarar geliceğini düşünmüyorum

