• 15-06-2015, 09:46:05
    #1
    http://prntscr.com/7h43se

    Aslı var mı beyler gerçek midir değil midir. ?

    Videoyu kaldırmalımıyım ?
  • 15-06-2015, 10:02:10
    #2
    Üyeliği durduruldu
    kaldır sende adam güzelce rica etmiş. ayrıca isterse savcılığa da verebilir.
  • 15-06-2015, 10:03:17
    #3
    Hocam bu işlerde pek tecrübem yok ama videonuzda küfür etmediğiniz sürece "düşünce ve fikir özgürlüğü" diye bir şey vardır. Eleştirme hakkınız vardır. Sanatçı halkın karşısında olduğundan, kimisi güler, kimisi yerer. Bu gayet normal. Bence silmeyin.
  • 15-06-2015, 10:05:26
    #4
    https://www.facebook.com/ANIKAJDARR

    maili facebooktan arattığımda bu hesap çıkıyor hesap ne kadar orjinal bilemem bana tuzak gibi geldi çünkü savcılık gidipte adama mesaj at demezki hatta uğraşmaz kendi avukatı sana ulaşması gerekir böyle birşey varsada niye direk kendi mesaj olarak atsınki telefon numaranı gönder arayın görüşelim de bakim gerçekten omu
  • 15-06-2015, 10:18:15
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Kaldırın geçin bence risk almayın

    SM-N900 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 15-06-2015, 10:20:53
    #6
    htemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bu işlerde pek tecrübem yok ama videonuzda küfür etmediğiniz sürece "düşünce ve fikir özgürlüğü" diye bir şey vardır. Eleştirme hakkınız vardır. Sanatçı halkın karşısında olduğundan, kimisi güler, kimisi yerer. Bu gayet normal. Bence silmeyin.
    Herşeyi nasıl "düşünce ve fikir özgürlüğüne" bağlıyorsunuz? Ortada adama yapılan bir şaka var ve yayınlanması için izin alınmadı muhtemelen. Örnek: Best FM de Serdar Gökalp telefon şakası yapıyor ve her yaptığı telefon şakasını yayınlamak için izin alıyor. Telefon şakası nedeniyle birkaç kezde ifade vermeye gitmişliği var.

    hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.facebook.com/ANIKAJDARR

    maili facebooktan arattığımda bu hesap çıkıyor hesap ne kadar orjinal bilemem bana tuzak gibi geldi çünkü savcılık gidipte adama mesaj at demezki hatta uğraşmaz kendi avukatı sana ulaşması gerekir böyle birşey varsada niye direk kendi mesaj olarak atsınki telefon numaranı gönder arayın görüşelim de bakim gerçekten omu
    Hesap orjinal %99
  • 15-06-2015, 10:22:57
    #7


    https://twitter.com/theworldstaras/s...58897106694144


    Kaldırın bence, uğraşmayın
  • 15-06-2015, 10:23:05
    #8
    Aksam is cikisi fatih sultan mehmet Hastanesi durağında bekleyin. Kendisiyle konuşun ne iş diye 😆

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...
  • 15-06-2015, 12:14:05
    #9
    Gerçek maili .Bu ajdar issiz veriyor gerçekten savcılığa kaldırın uğrasmayın.

    http://forum.donanimhaber.com/m_74098409/tm.htm