htemur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bu işlerde pek tecrübem yok ama videonuzda küfür etmediğiniz sürece "düşünce ve fikir özgürlüğü" diye bir şey vardır. Eleştirme hakkınız vardır. Sanatçı halkın karşısında olduğundan, kimisi güler, kimisi yerer. Bu gayet normal. Bence silmeyin.
Herşeyi nasıl "düşünce ve fikir özgürlüğüne" bağlıyorsunuz? Ortada adama yapılan bir şaka var ve yayınlanması için izin alınmadı muhtemelen. Örnek: Best FM de Serdar Gökalp telefon şakası yapıyor ve her yaptığı telefon şakasını yayınlamak için izin alıyor. Telefon şakası nedeniyle birkaç kezde ifade vermeye gitmişliği var.

hozukcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.facebook.com/ANIKAJDARR

maili facebooktan arattığımda bu hesap çıkıyor hesap ne kadar orjinal bilemem bana tuzak gibi geldi çünkü savcılık gidipte adama mesaj at demezki hatta uğraşmaz kendi avukatı sana ulaşması gerekir böyle birşey varsada niye direk kendi mesaj olarak atsınki telefon numaranı gönder arayın görüşelim de bakim gerçekten omu
Hesap orjinal %99