• 15-06-2015, 12:46:05
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aksam is cikisi fatih sultan mehmet Hastanesi durağında bekleyin. Kendisiyle konuşun ne iş diye 😆

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...
    Ajdar hangi işle meşgul?
  • 15-06-2015, 12:57:16
    #11
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ajdar hangi işle meşgul?
    Orasını bilmiyorum lakin İnönü Caddesi taraflarında çalışıyor sanırım. Bi kaç kez durakta gördüm elinde küçük cantasiyla

    Tepetaklak yazıyorum...
    Yoldayım...