WebSitesiAdresi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Böyle bir Mail geldi Süperstardan ?
10
●799
- 15-06-2015, 12:46:05Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Ajdar hangi işle meşgul?
- 15-06-2015, 12:57:16Orasını bilmiyorum lakin İnönü Caddesi taraflarında çalışıyor sanırım. Bi kaç kez durakta gördüm elinde küçük cantasiylaSelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tepetaklak yazıyorum...
Yoldayım...