SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ajdar hangi işle meşgul?
Orasını bilmiyorum lakin İnönü Caddesi taraflarında çalışıyor sanırım. Bi kaç kez durakta gördüm elinde küçük cantasiyla

Tepetaklak yazıyorum...
Yoldayım...