• 17-02-2015, 17:24:20
    #10
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çerçeve,intro vs koydumu yine teliflidir.ama yüklediginde eşleşen 3.taraf vermeye engel oluyor.
    Bilgi için teşekkürler hocam.
  • 17-02-2015, 22:23:57
    #11
    fragman diyorsun telif hakkı var mıdır diyorsun. sence var mıdır?

    normalde yt'de adil kullanım diye bişey var ama bu o konuya girmiyor sakın öyle düşünüp telif almayacağına kanaat getirme. zaten adil kullanımda her ülkede geçerli değil.

    fragmandan telif alabilirsin de almayabilirsin de 1 ay sonra da alabilirsin, 24 saatte de hemen alabilirsin.

    bu firmadan firmaya değişiyor. deneme, yanılma yoluyla bulacaksın telif atmayan şirketleri.