MoonLive adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fragman Kanalı kurmak
10
●1.051
- 17-02-2015, 22:23:57fragman diyorsun telif hakkı var mıdır diyorsun.
sence var mıdır?
normalde yt'de adil kullanım diye bişey var ama bu o konuya girmiyor sakın öyle düşünüp telif almayacağına kanaat getirme. zaten adil kullanımda her ülkede geçerli değil.
fragmandan telif alabilirsin de almayabilirsin de 1 ay sonra da alabilirsin, 24 saatte de hemen alabilirsin.
bu firmadan firmaya değişiyor. deneme, yanılma yoluyla bulacaksın telif atmayan şirketleri.
sence var mıdır?