fragman diyorsun telif hakkı var mıdır diyorsun.

sence var mıdır?
normalde yt'de adil kullanım diye bişey var ama bu o konuya girmiyor sakın öyle düşünüp telif almayacağına kanaat getirme. zaten adil kullanımda her ülkede geçerli değil.
fragmandan telif alabilirsin de almayabilirsin de 1 ay sonra da alabilirsin, 24 saatte de hemen alabilirsin.
bu firmadan firmaya değişiyor. deneme, yanılma yoluyla bulacaksın telif atmayan şirketleri.