fragman diyorsun telif hakkı var mıdır diyorsun. sence var mıdır?

normalde yt'de adil kullanım diye bişey var ama bu o konuya girmiyor sakın öyle düşünüp telif almayacağına kanaat getirme. zaten adil kullanımda her ülkede geçerli değil.

fragmandan telif alabilirsin de almayabilirsin de 1 ay sonra da alabilirsin, 24 saatte de hemen alabilirsin.

bu firmadan firmaya değişiyor. deneme, yanılma yoluyla bulacaksın telif atmayan şirketleri.