• 14-02-2015, 22:42:47
    #1
    Merhaba arkadaşlar, youtube'da yabancı diziler için fragman kanalı kurdum. Acaba bu fragmanların telif hakkı var mıdır ? Bir zaman sonra kanalım kapatılır mı, bilgi verebilirseniz çok sevinirim.
  • 14-02-2015, 22:52:51
    #2
    Aynı şekilde yaptım, iyi para kazandırıyor ama telif illa ki oluyor ve zamansız bir şekilde kapatılıyor zaman kaybı.
  • 14-02-2015, 23:00:18
    #3
    ordan burdan dizi fragmanını çekersen kanal hemen gümler ama işi usulüne uydurup render vs alırsan güzel editlersen falan işin kolaylaşır ve uzun süre ekmek yiyebilirsin.
  • 14-02-2015, 23:07:24
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yabancılar bu konularda çok hassas uzun süre kanalın dayanmaz ama iyi kazandırır
  • 14-02-2015, 23:11:40
    #5
    BilgiciDedeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şekilde yaptım, iyi para kazandırıyor ama telif illa ki oluyor ve zamansız bir şekilde kapatılıyor zaman kaybı.
    demirkurt94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ordan burdan dizi fragmanını çekersen kanal hemen gümler ama işi usulüne uydurup render vs alırsan güzel editlersen falan işin kolaylaşır ve uzun süre ekmek yiyebilirsin.
    Royna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yabancılar bu konularda çok hassas uzun süre kanalın dayanmaz ama iyi kazandırır
    En iyisi daha başlamadan bırakayım. Ben videoyu indirip hemen kanala yükleme yapıyordum ama sanırım o şekilde sıkıntı oluyor.
  • 14-02-2015, 23:37:18
    #6
    teliflidir videolar .
  • 15-02-2015, 15:01:53
    #7
    İndirip yüklersen telif sıkıntısıyla karşılaşabilirsin fakat çerçeve ekleyerek veya hafif video rengiyle oynayarak yüklersen telif sorunu kalmaz
  • 17-02-2015, 14:45:53
    #8
    MoonLive adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teliflidir videolar .
    Hocam peki önüne arkasına bir 6 - 8 sn lik bir animasyon koysak, videonun rengi ile oynansa yine telif sıkıntısı yaşanır mı ?
  • 17-02-2015, 14:59:26
    #9
    Çerçeve,intro vs koydumu yine teliflidir.ama yüklediginde eşleşen 3.taraf vermeye engel oluyor.