• 16-10-2014, 03:32:19
    #10
    tebrikler dostum bu iş biraz cesaret ister Türkiye de reaksiyonlar güzeldi. Öğretmen olmasam bu işler tam benim işim, vitalyzd falan abonesiyim sana da abone oldum , bence iyi bir risk al bir tane büyük iş çıkar gerisi gelir
  • 16-10-2014, 06:26:23
    #11
    AYSERVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir şeye imza atmışsınız çok hoşuma gittide sormadan edemiycem sondaki dallamaları benmi yanlış anladım yoksa el kaldırıp gitmenizimi istedi
    Kaldır *** kaldır aç gözünü diyor orada..

    cezayı yazan ekip işte..
  • 16-10-2014, 09:53:17
    #12
    hocam çok güzel bir etkinlik tabi ama, türkiyede herşeyde olduğu gibi yine bir toplanma ve kuyruk olma sorunsalı olmuş ona çok güldüm ) yinede lazım böyle şeyler. ayrıca verilen cezada yine ülkemize has birşey...
  • 16-10-2014, 10:22:31
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    türkiyede böyle şeyler yaparken dikkat edin sana gıcık olan biri çıkar gelir sonra kavga çıkarmaya çalışır başın belaya girer kıskanır.
  • 16-10-2014, 10:31:28
    #14
    Mükemmel bir çalışma olmuş
  • 16-10-2014, 10:58:35
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Guzel bir calisma olmus tebrik ederim. Sondaki olayi da takma kafana memleketimizin klasik idrak ve anlama sorunu.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 16-10-2014, 16:50:36
    #16

    https://www.facebook.com/hurriyet/po...54745556810694 haber hürriyet'e çıktı bilginiz olsun
  • 16-10-2014, 17:46:41
    #17
    ****** da da yazmıştım burada da yazıyorum tebrik ederim dostum..
  • 16-10-2014, 19:32:30
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Güzel bir etkinlik müzik duygusala bağlattı vay be