hocam çok güzel bir etkinlik tabi ama, türkiyede herşeyde olduğu gibi yine bir toplanma ve kuyruk olma sorunsalı olmuş ona çok güldüm ) yinede lazım böyle şeyler. ayrıca verilen cezada yine ülkemize has birşey...