tebrikler dostum bu iş biraz cesaret ister Türkiye de reaksiyonlar güzeldi. Öğretmen olmasam bu işler tam benim işim, vitalyzd falan abonesiyim sana da abone oldum , bence iyi bir risk al bir tane büyük iş çıkar gerisi gelir