Anket İntroyu Beğendinizmi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 15
İntroyu Beğendinizmi?
Beğendim
%80,00 (12 Oy)
Kötü olmuş
%20,00 (3 Oy)
  • 14-07-2014, 13:58:32
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar.

    youtube kanalımızda kullanılacak videolar ıcın hazırladığımız intro nasıl olmuş? Fikrinizi alabilirmiyim?
    teşekkürler


    http://www.youtube.com/watch?v=NE_xPOH4NEc
  • 14-07-2014, 14:02:01
    #2
    Üyeliği durduruldu
    değişik güzel olmuş hayırlı olsun
  • 14-07-2014, 14:03:38
    #3
    yazı karakteri hoşuma pek gitmedi site ismi dikkat çekici şekilde okunamıyor
  • 14-07-2014, 14:09:06
    #4
    Gayet hoş olmuş ama sanki müzikte olsa daha iyi olur
  • 14-07-2014, 14:10:29
    #5
    LG700 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazı karakteri hoşuma pek gitmedi site ismi dikkat çekici şekilde okunamıyor
    Eror71 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hoş olmuş ama sanki müzikte olsa daha iyi olur

    fonda aksıyon teması kulanıldı muzık yerıne, cok deneme yaptık ama normal muzık pey uymadı sankı.
  • 14-07-2014, 14:11:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Beğendim gayet iyi
  • 14-07-2014, 16:09:03
    #7
    BarisBagirlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fonda aksıyon teması kulanıldı muzık yerıne, cok deneme yaptık ama normal muzık pey uymadı sankı.
    Dubstep tarzı birşeyler gidebilir belki. Ama ben genel anlamda beğendim intronuzu hoş olmuş
  • 14-07-2014, 16:13:41
    #8
    beğendim
  • 14-07-2014, 16:17:54
    #9
    Güzel olmuş hocam, yazı biraz daha ön plana çıkartılıp okunaklı olabilirdi.