Konu
Intromuz nasıl olmuş?
14-07-2014, 16:09:03
#7
Eror71
BarisBagirlar adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
fonda aksıyon teması kulanıldı muzık yerıne, cok deneme yaptık ama normal muzık pey uymadı sankı.
Dubstep tarzı birşeyler gidebilir belki. Ama ben genel anlamda beğendim intronuzu hoş olmuş