BarisBagirlar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
fonda aksıyon teması kulanıldı muzık yerıne, cok deneme yaptık ama normal muzık pey uymadı sankı.
Dubstep tarzı birşeyler gidebilir belki. Ama ben genel anlamda beğendim intronuzu hoş olmuş