Konu
Intromuz nasıl olmuş?
14-07-2014, 14:10:29
#5
BarisBagirlar
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
LG700 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
yazı karakteri hoşuma pek gitmedi site ismi dikkat çekici şekilde okunamıyor
Eror71 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayet hoş olmuş ama sanki müzikte olsa daha iyi olur
fonda aksıyon teması kulanıldı muzık yerıne, cok deneme yaptık ama normal muzık pey uymadı sankı.