• 09-03-2014, 03:01:47
    #1
    Benim kişisel görüşüm.

    Eskiden ne atarsanız atın bariz telif hakkı olduğu anlaşılmayan videoalr para kazanmaya açılıyordu fakat. Bu uygunsuz kullanıldığı ve çeşitli işlemler yapılarak ve youtube'a aşırı yanıltıcı başlıkla video atılmasından dolayı ve reklam verenlerin mağdur olmasından dolayı youtube algoritma geliştirerek. Artık para kazanma konusunda daha sıkı davranmaya başladı. Yani youtube artık bize güvenmiyor.

    Şöyleki bu sorun yeni açılan hesaplarda daha sık görünmektedir. Yani kısacası artık Youtube sadece ve sadece kendi içeriğinizi yükleyin bana birkaç videonuzun size ait olduğunu kanıtlayın güvenimi kazanın sizin kanalınız için para kazanmayı daha kolay aktifleştireyim demek istiyor.

    Yukarıdaki yazılar tamamen kendi görüşümdür.
  • 09-03-2014, 03:04:12
    #2
    Üyeliği durduruldu
    aynen size katılıyorum
  • 09-03-2014, 06:32:28
    #3
    Aynen öyle bazilari youtube'u suclamaya kalkar ama hata kaynak bizde adamlar para veriyor havaya kimse para vermez
  • 09-03-2014, 12:04:07
    #4
    bu uygulama olalı kazançlar arttı sanırım ya da dalgalanma var...
  • 09-03-2014, 14:49:10
    #5
    Size Katılıyorum.
    a. videosu Yüklesem Kanıt İstiyor =)
    Geçen Kendi Çocuğumun Videosunu Attım Kanıt İstedi Bende Evrak Ve Link Göndermek zorunda Kaldım Youtube Baya Sıkılaştırdı işi Bence Doğrusuda bu Çöplük Oldu iyice.
  • 09-03-2014, 21:24:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kendi videomuz derken başlangıçta Id olarak kabul ettirmek mi?
    Ustam...
  • 09-03-2014, 22:09:55
    #7
    Vidoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi videomuz derken başlangıçta Id olarak kabul ettirmek mi?
    Ustam...
    Kendi videonuz derken, kendiniz hazirliyorsunuz o videoyu
  • 10-03-2014, 16:42:00
    #8
    Gorgeus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen size katılıyorum
    Teşekkür ederim en mantıklısı bu geldi aklıma bunuda aşarız onlarda başka engel koyar en iyisi kurallar dahada katılaşmadan cılkını çıkarmamak ama başaramıyoruz malesef.

    CennetKapisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle bazilari youtube'u suclamaya kalkar ama hata kaynak bizde adamlar para veriyor havaya kimse para vermez
    Aynen hocam sanki biz bütün kurallara uyuyormuşuz gibi bütün suçu youtube'da buluyoruz

    erbain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu uygulama olalı kazançlar arttı sanırım ya da dalgalanma var...
    Artmıştır elbette hocam mesela niche reklam var diyelim bin kişiden size denk gelmesi daha az olasılıkken ünlem sayesinde rakipleriniz azalıyor çok kazandıran reklam gelme olasılığı artıyor.

    serkan35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Size Katılıyorum.
    a. videosu Yüklesem Kanıt İstiyor =)
    Geçen Kendi Çocuğumun Videosunu Attım Kanıt İstedi Bende Evrak Ve Link Göndermek zorunda Kaldım Youtube Baya Sıkılaştırdı işi Bence Doğrusuda bu Çöplük Oldu iyice.
    Bunu yapmak zorundaydı geçrketnede aradığımıza ulaşamaz hale gelmiştik yotuube'da

    Vidoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi videomuz derken başlangıçta Id olarak kabul ettirmek mi?
    Ustam...
    Hayır kendiniz bir içerik hazırlayın ünlem gelirse. Size ait olduğunu anlatan güzel bir mesaj atın kanaldaki videoalr birbirine yakınsa çok kısa sürede yeşil dolar oluyor.

    CennetKapisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendi videonuz derken, kendiniz hazirliyorsunuz o videoyu
    aynen hocam
  • 10-03-2014, 16:55:36
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ustam ama fark etmiyorki şuan itibariyle ünleme düşmeyen kimsenin kalmadı yeni algoritması galiba youtubenin bugün bile 100 video yükledim hepsi ünlem...