Konu
! (Ünlem) Hakkında Benim Görüşüm.
09-03-2014, 14:49:10
#5
serkan35
Size Katılıyorum.
a. videosu Yüklesem Kanıt İstiyor =)
Geçen Kendi Çocuğumun Videosunu Attım Kanıt İstedi Bende Evrak Ve Link Göndermek zorunda Kaldım Youtube Baya Sıkılaştırdı işi Bence Doğrusuda bu Çöplük Oldu iyice.