Konu
! (Ünlem) Hakkında Benim Görüşüm.
09-03-2014, 22:09:55
#7
CennetKapisi
Vidoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kendi videomuz derken başlangıçta Id olarak kabul ettirmek mi?
Ustam...
Kendi videonuz derken, kendiniz hazirliyorsunuz o videoyu