Admin r10'da dislike özelliği istiyoruz.. dislike olsaydı sanırım bu konuda buton çökerdi..
Sanane dostum kim ne ve nasıl paylaşıyor? dürüstsen sen özgün çalış. biz çalıp yüklüyoruz ve çokta güzel kazanıyoruz.
Hatta Türkleride beğenmiyorsun ve utanıyorsun sanırım. Kimliğine değiştirmeyi neden denemiyorsun?
yav he he demek istiyorum sadece
yöntemini bulsanız hit çekmenin böyle konuşmazsınız ama.
seneye maldivlerden kart atarım size hocam hadi iyi söylenmeler
Youtube'un sahipleri rahatsız olsa bu yaptıklarımızı engelleyemezler mi sanıyorsun? Sistem nasılsa sesi görüntüyü tanıyor (telif hakkı, üçüncü taraf içeriği vs.'de görüldüğü gibi) istediği gibi engeller. Sen rahat ol, işin gücün yok herhalde al eline kamera sağı solu çek, orjinal içerik ekle. Ben 2 dakikalık gol görüntüsünden 100 $ almaya devam edeyim
Youtube'un sahipleri rahatsız olsa bu yaptıklarımızı engelleyemezler mi sanıyorsun? Sistem nasılsa sesi görüntüyü tanıyor (telif hakkı, üçüncü taraf içeriği vs.'de görüldüğü gibi) istediği gibi engeller. Sen rahat ol, işin gücün yok herhalde al eline kamera sağı solu çek, orjinal içerik ekle. Ben 2 dakikalık gol görüntüsünden 100 $ almaya devam edeyim
dikkat et 2 dakikalık gol görüntüsünden 25bin dolar vermek zorunda kalma
dikkat et 2 dakikalık gol görüntüsünden 25bin dolar vermek zorunda kalma
Gidip İspanya, Almanya, ingiltere liglerini eklersen o dediğin olur hesabın da kapanır zaten. Az kafayı kullan 3. dünya ülkelerinin maçlarını ekle 6 aydır telif bile gelmedi.
Gidip İspanya, Almanya, ingiltere liglerini eklersen o dediğin olur hesabın da kapanır zaten. Az kafayı kullan 3. dünya ülkelerinin maçlarını ekle 6 aydır telif bile gelmedi.
usta doğru diyonda ben lig tv den bahsettim sonuçta bizde 3 sayılırız