YuReKBeY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gidip İspanya, Almanya, ingiltere liglerini eklersen o dediğin olur hesabın da kapanır zaten. Az kafayı kullan 3. dünya ülkelerinin maçlarını ekle 6 aydır telif bile gelmedi.
usta doğru diyonda ben lig tv den bahsettim sonuçta bizde 3 sayılırız